قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آنتونيو کونته: در مسير صحيح قرار داريم

تيم توريني رقابت هاي فصل جديد را خوب آغاز کرد و از سه ديدار ابتدايي اش، 7 امتياز به دست آورد.


آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس، اعلام کرد تیمش در مسیر درستی قرار دارد و در دیدار فرداشب مقابل کاتانیا به دنبال کسب پیروزی است.

تیم تورینی رقابت های فصل جدید را خوب آغاز کرد و از سه دیدار ابتدایی اش، 7 امتیاز به دست آورد.

علی رغم کسب تساوی 1-1 مقابل بولونا در دیدار چهارشنبه شب، کونته از نمایش تیمش تا اینجای فصل راضی است.

او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" من تا اینجا راضی هستم. بازیکنانم در مسیر صحیحی قرار دارند. در نیمه دوم دیدار مقابل بولونا، اگرچه یک بازیکن کمتر داشتیم اما مصمم و بااراده بازی کردیم.  بازیکنانم از نتیجه تساوی ناراضی بودند و این نشانه خوبی است و نشان می دهد که ما در مسیر درست هستیم."

او همچنین در مورد دیدار پیش رو مقابل کاتانیا گفت:" می خواهم بازیکنانم با تمام توان بازی کنند. ما مقابل کاتانیا به پیروزی نیاز داریم و من معتقدم باید هرکاری می توانیم برای پیروزی انجام دهیم."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای یوونتوس,آنتونیو کونته,سرمربی یوونتوس, ] [ 16:3 ] [ ادیب بوبردک ]

ميلان به دنبال مهاجم يوونتوس

قهرمان سري آ قصد دارد با جذب کراسيچ خط حمله خود را تقويت کند.


 

   به نوشته روزنامه کوریره دلواسپورت مسئولان باشگاه میلان قصد دارند میلوس کراسیچ بال کناری باشگاه یوونتوس را به خدمت بگیرند.

 

این بازیکن 26 ساله در دو بازی نخست بووه در این فصل نیمکت نشین بوده آنتونیو کونته سرمربی این تیم به سیمونه په په فرصت بازی داده است.

 

این در حالی است که مارکو نالتیلیچ مدیر برنامه های کراسیچ هفته گذشته اعلام کرد این بازیکن از حضور در یووه کاملا راضی است.

 

هنوز مشخص نیست ستاره اسبق زسکا مسکو جایی در برنامه های کونته در این فصل دارد یا خیر اما میلانی ها امیدوارند در مهلت نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن را به خدمت بگیرند.

پیش از این باشگاه های بزرگی نظیر منچستریونایتد و چلسی خواهان جذب کراسیچ شده بودند. او تا سال 2014 با یووه قرارداد دارد.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای آث میلان,میلان,کراسیچ,مهاجم یوونتوس, ] [ 16:4 ] [ ادیب بوبردک ]

يووه قصد دارد کولاروف را به خدمت بگيرد

مدافع نيمکت نشين من سيتي مورد توجه سران يوونتوس قرار گرفته و ممکن است به سري آ بازگردد.


به نوشته روزنامه گاتزتادلواسپورت باشگاه یوونتوس قصد دارد الکساندر کولاروف مدافع نیمکت نشین منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

این مدافع صربستانی که تابستان 2010 از لاتزیو به من سیتی پیوست به دلیل مصدومیت های پیاپی نتوانست جایی در ترکیب اصلی این تیم لیگ برتری پیدا کند.

از طرف دیگر سیتی در تابستان گائل کلیشی مدافع فرانسوی را با رقم 8 میلیون یورو از آرسنال به خدمت گرفت و با آمدن او کولاروف تقریبا شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سیتی نخواهد داشت.

یووه پیش از این نیز علاقه خود را به جذب کولاروف اعلام کرده بود و گفته می شود حاضر است رقم در حدود 17 میلیون یورو برای جذب این مدافع 25 ساله بپردازد.

کولاروف فصل گذشته 24 بازی برای سیتی انجام داد و موفق شد یک گل هم برای این تیم به ثمر برساند.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای یوونتوس,, ] [ 21:32 ] [ ادیب بوبردک ]

اسکوربرد بازي هاي سري آ
 

رقابتهاي فصل جديد سري آ بعد از يک هفته تعويق به دليل اعتصاب بازيکنان جمعه شب با تساوي ميلان مقابل لاتزيو آغاز شد. شب گذشته نيز ناپولي با نتيجه سه بر يک ميزبان خود چزه نا را مغلوب کرد.


اما امروز در ادامه این رقابتها 7 دیدار دیگر برگزار شد که طی آن نتایج زیر بدست آمد:

یوونتوس 4 – پارما 1
گل‌ها: اشتفان لیختن اشتاینر (15)، سیمونه په په ( 58)، آرتورو ویدال (73)، کلودیو مارکیزیو (83) برای یونتوس و سباستین جووینکو (90، پنالتی) برای پارما

کاتانیا 0 – پارما 0

کیه وو 2 – ناوارو 2
گل‌ها: سرجیو پلیسیر (5)، سیریل ترائو (25) برای کیه وو و فرانچسکو ماریانینی (26)، ماسیمو پاچی (86) برای ناوارو

فیورنتینا 2 – بولونیا 0
گل‌ها: آلبرتو جیلاردینو (20)، آلسیو چرچی (47)

جنوا 2 – آتالانتا 2

گل‌ها: میگل ولوسو (6)، جیان دومنیکو مستو (55) برای جنوا و ماکسیمیلیانو موراتس (7، 42) برای آتالانتا

لچه 0 – اودینزه 2
گل‌ها: دوسان باستا (2)، آنتونیو دی ناتاله (16)

رم 1 – کالیاری 2
گل‌ها: دانیله کونتی (68)، مصطفی ال کبیر (3+90) برای کالیاری و دانیله ده روسی (6+90) برای رم

در آخرین دیدار امشب نیز پالرمو میزبان اینتر خواهد بود.

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:نتایج هفته دوم سری آ,خبرهای لیگ ایتالیا, ] [ 3:35 ] [ ادیب بوبردک ]

 

برتري يووه مقابل پارما در هفته دوم کالچو 

تيم فوتبال يوونتوس فصل جديد رقابت‌هاي سري آ را با پيروزي پرگل برابر پارما آغاز کرد. 


 

 

 دیدارهای هفته دوم لیگ ایتالیا پیگیری شد که در آن دو تیم یوونتوس و پارما در ورزشگاه تازه تاسیس یووه به مصاف یکدیگر رفتند.

این نخستین حضور آنتونیو کونته بر روی نیمکت یووه به عنوان سرمربی بود که با خاطره خوبی همراه شد، بیانکونری توانست این دیدار را با نتیجه 4 بر یک به سود خود پایان دهد.

استفان لیخت اشتاینر بازیکن جدید یووه در دقیقه 17 گل نخست بازی را به ثمر رساند تا تیمش را از میهمان پیش بیندازد. سیمونه په‌په در دقیقه 58 گل دوم بیانکونری را وارد دروازه حریف کند، آرتور ویدال در دقیقه 73 فاصله را به عدد سه رساند و در ادامه کلودیو مارکیسیو نیز در دقیقه 83 نام خود را به عنوان دیگر گل‌زن این دیدار به ثبت رساند.

در سوی دیگر میدان پارما که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت به اندک حملات خود در این بازی افزود تا این‌که در دقیقه 90 یک پنالتی برای این تیم به‌دست آمد و بازیکن یووه دکگلیا از زمین بازی اخراج شد تا سباستین جیووینکو بازیکن پیشین یوونتوس از روی نقطه پنالتی تنها گل پارما را وارد دروازه بیانکونری کند.

*سایر دیدارها تا دقایق دیگر به شرح زیر آغاز می شود:
کاتانیا - سیه‌نا
کیه‌و - ناوارو
فیورنتینا - بولونیا
جنوا - آتالانتا
لچه - اودینزه
رم - کالیاری
پالرمو - اینترمیلان

 

 

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای یوونتوس,دیدار هفته دوم لیگ ایتالیا, ] [ 18:39 ] [ ادیب بوبردک ]

ليپي: يووه اکنون يک استاديوم اختصاصي دارد

سرمربي اسبق يووه معتقد است ورزشگاه جديد مي تواند انگيزه اي مناسب براي پيشرفت بانوي پير باشد.


 

مارچلو لیپی معتقد است یوونتوس سرانجام به استادیوم اختصاصی که شایسته داشتنش بود رسید.

لیپی یووه را در زمان حضور این تیم در استادیم دل آلپی که تخریب شد و جای آن استادیوم جدید ساخته شد رهبری می کرد.

سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا معتقد است استادیوم جدید می تواند انگیزه ای برای بازگشت یوونتوس به روزهای اوجش باشد.

لیپی در گفتگو با روزنامه توتواسپورت می گوید:" ورزشگاه را از داخل و بیرون تمشا کردم. من را یاد دل آلپی می اندازد. اما وقتی به آن دقت می کنید می بینید که یک استادیوم کامل و اختصاصی است."

یوونتوس در اولین بازی خود از فصل جدید رقابتهای سری آ یکشنبه به مصاف پارما خواهد رفت.

Juventus Stadium


javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز یوونتوس,لیپی, ] [ 5:33 ] [ ادیب بوبردک ]

لوچانو موجي:ميلان خيلي بهتر از اينتر است

موجي که زماني مدير نقل و انتقالات باشگاه يوونتوس بود، معتقد است کوتاهي اينتريها در بازار نقل و انتقالات در فصل پيش رو به ضررشان تمام خواهد شد.


لوچانو موجی، مدیر سابق باشگاه یوونتوس، با انتقاد از باشگاه اینتر، اعلام کرد این تیم در سطح رقیب همشهری اش، میلان، نیست.

موجی که زمانی مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس بود، معتقد است کوتاهی اینتریها در بازار نقل و انتقالات در فصل پیش رو به ضررشان تمام خواهد شد.

اینتری ها در این تابستان ساموئل اتوئو را از دست دادند و به جای او دیه گو فورلان را به خدمت گرفتند اما نمی توانند از این مهاجم اروگوئه ای در بازار نقل و انتقالات استفاده کنند.

موجی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" میلانی ها چند سالی از بقیه جلوتر هستند. بعید می دانم اینتری ها با توجه به عملکردشان در بازار نقل و انتقالات، بتوانند خوب کار کنند.

آنها خریدهای بدی انجام دادند و فکر نمی کنم آنها بتوانند در حد یک مدعی ظاهر شوند.

در مقابل، میلان در بازار نقل و انتقالات خوب عمل کرد و برای کامل کردن تیم شان خریدهایی منطقی انجام دادند."

میلانی ها رقابت های فصل جدید را با دیدار مقابل لاتزیو آغاز خواهند کرد و اینتری ها در هفته اول به مصاف پالرمو می روند.


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:لوچانو موجی,مدیر سابق یوونتوس,خبرهای جدید فوتبال, ] [ 2:0 ] [ ادیب بوبردک ]

فان باستن: الخرو اليا در يووه مي درخشد

مارکو فان باستن معتقد است خريد جديد يوونتوس در سري آ خواهد درخشيد.


مارکو فان باستن ستاره اسبق میلان معتقد است الخرو الیا ملی پوش هلندی و خرید جدید یوونتوس در این تیم خواهد درخشید.

الیا 24 ساله هم اکنون در اردوی تیم ملی هلند حضور دارد،آنها خود را برای دیدار سه شنبه مقابل فنلاند در چارچوب مقدماتی یورو 2012 آماده می کنند.

الیا در روز پایانی مهلت نقل و انتقاالات با انتقالی 9 میلیون یورویی از هامبورگ به یوونتوس پیوست.

فان باستن که سابقه بازی در سری آ با میلان را دارد معتقد است الیا در تیم کونته عملکرد موفقی خواهد داشت.

فان باستن می گوید:" الیا بازیکن بسیار سریعی است و از تکنیک بالایی نیز برخوردار است. او به خوبی می تواند بازیکن مقابل خود را پشت سربگذارد."

"الیا می تواند در یووه به یک پدیده تبدیل شود اما باید آزادی لازم را به او بدهند."

یووه برای جذب الیا 9 میلیون یورو هزینه کرده اما بسته به عملکرد او در این تیم ایتالیایی این رقم می تواند به 10 میلیون هم برسد.

Eljero Elia - Netherlands (Getty Images)


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:مارکو فان باستن,الخرو اليا,خبرهای یوونتوس, ] [ 23:57 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 2676
بازدید کل : 52792
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا